Regulamin szkolnego konkursu profilaktycznego
”STOP UZALEŻNIENIOM”
§ 1.Organizator konkursu
Konkurs organizowany jest przez Publiczną Szkołę Podstawową im. Jana Pawła II
w Osowcu.
§ 2.Cele konkursu
Celami konkursu są:
- Wpajanie uczniom potrzeby dokonywania oceny własnych zachowań i podejmowania próby wyciągania wniosków.
- Uświadomienie negatywnych konsekwencji wynikających z używania środków uzależniających
- Promowanie zdrowego stylu życia, wolnego od używek i bezpiecznych form spędzania czasu wolnego
§ 3.Uczestnicy
1.Konkurs przeznaczony jest dla uczniów klas I-VIII
§ 4.Prace konkursowe
1.Warunki przystąpienia do konkursu jest wykonanie jednej z niżej wymienionych form:
- Plakat profilaktyczny
- Ulotka profilaktyczna
2.Technika wykonania prac dowolna/ format prac dowolny. Praca powinna nawiązywać do tematu konkursu „Stop uzależnieniom” , w tym przedstawiać szkodliwość i zagrożenia związane z używkami ( nikotyna, alkohol, dopalacze, narkotyki )
3.Każdy uczeń może zgłosić tylko jedną pracę podpisaną na odwrocie: imię, nazwisko oraz klasa
4.Prace konkursowe należy składać do dnia 20 grudnia 2019r w gabinecie p. pedagog
§ 5.Przebieg konkursu
1.Prace konkursowe oceni komisja składająca się z nauczycieli oraz członków Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Turawie. Komisja
oceniać będzie:
- zgodność pracy z tematem
- pomysłowość oraz czytelność przekazu
- formę estetyczną oraz technikę wykonania pracy
2.Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi w styczniu 2020r
3. Nagrody przyznane zostaną za zajęcie I, II i III miejsca w poszczególnych grupach wiekowych :
- I- III
- IV –VI
- VII –VIII
§ 6.Uwagi końcowe
1.Spośród najlepszych prac zorganizowana zostanie wystawa pokonkursowa w szkole oraz na stronie internetowej szkoły